7 sierpnia 2015

About Me

Już od jakiegoś czasu chciałam założyć bloga, ale nie wiedziałam, czy to dobry pomysł, bo za każdym razem gdy prowadziłam jakikolwiek blog, nie ważne o jakiej tematyce to i tak po miesiącu blogowania go usuwałam, ale jako że to było 2 lata temu to postanowiłam ,,reaktywować'' dawne hobby z nadzieją, że coś mi się uda.

Kilka słów o mnie:
Nazywam się Wiktoria, mam 14 lat i mieszkam na Litwie, w Wilnie. Interesuje się fotografią oraz edycją zdjęć. Jestem uzależniona od oglądania seriali i słuchania muzyki, czasami także czytania książek. Znam 4 języki tzn. Polski, Angielski, Litewski oraz Rosyjski. Jestem bardzo niską dziewczyną, bo mam zalednie 1,61 m wzrostu i to mnie czasami wkurza bo na tle moich przyjaciół wyglądam jak 11 latka.


1 komentarz:

  1. congrats to your new blog!! followed you, hope you follow me back on gfc!

    I started to blogging too so it will be nice if you check it >>

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Wymienię się obserwacją jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu
~ Odwiedzę każdy blog, link którego znajdę w komentarzu
~ Spam i hejty nie będą tolerowane

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia